پیامبر فرزندی داشت به اسم ابراهیم...ابراهیم مثل بقیه پسر های پیامبر در کودکی از دنیا رفت...بعد از مراسم تدفین ابراهیم خورشید گرفتگی شد...مردم سر و صداشون بلند شد وااای... هوااار...نگاه کنید!خورشید به عزای پسر پیغمبر نشسته است..!پیامبر به میان مردم رفت و گفت:ایها الناس ان الشمس و القمر آیتان من آیات الله یجریان بامره، مطیعان له، لا ینکسف لموت احد و لا لحیاته، فاذا انکسفا او احدهما صلواای مردم! همانا خورشید و ماه نشانه هایی از نشانه های خدا هستند، تحت اراده و فرمان اویند، برای زندگی و مرگ کسی نمی گیرند. هر زمان که دیدید آن دو یا یکی از آنها گرفت، نماز who gets it? :)...
ما را در سایت who gets it? :) دنبال میکنید
برچسب: دیشب دیدم خوابتو دیدم روی ماهتو, نویسنده: بازدید: 63 تاريخ: پنجشنبه 22 مهر 1395 ساعت: 10:47